Du & jag.

Hej bloggen, idag har jag sovit bort halva dagen, tränat lite, käkat go' mat och mått helt okej!
Saknar min pojke, som faaaaan. Kollar söta bilder på oss och längtar efter honom massor.






_____________

Jag vill att det ska bli sommar.
Jag vill göra något med mitt utseende, något uppfriskande, någon förändring.
Jag vill pierca cheeks.
Jag vill pussas, kramas och umgås med min fina.
Jag vill gå på konsert.
Jag vill ha pengar.
Jag vill åka till en massa slott.
Jag vill börja rida igen.
Jag vill baka goda GI-scones/GI-bröd.
Jag vill vill vill vill vill.



Nu ska jag nog göra lite mer te, sen försöka lägga mig till ro, kanske köra igång lite skön musik/rainymood.com/annat regnläte och messa med mitt hjärta.. ~


Känslorna för honom är obeskrivliga. Redan.


Godnatt folks!

Kommentarer
Postat av: karin

Glad för dig o pojken

Jag vill vill vill träffa dig <3 / karinsaftfabriken

2012-04-22 @ 00:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0