Inför audition och kaffedrickande ~

Image and video hosting by TinyPic



Ja, min blogg består av nästan bara gif's. Men idag så ska jag faktiskt skriva lite också!


Idag har jag tränat på låtarna jag ska sjunga på audition för rock och poplinjen på folkhögskolan.
Det blir;
Janis Joplin - Piece of my heart
&
Alanis Morissette - You oughta know.

Kan inte sjunga som dom alls, så för göra det till mitt eget. ":- )"

Men det löser sig nog.

Idag när jag kom till skolan så fick jag massa komplimanger om att mitt hår såg äkta ut och inte alls ut som löshår, hihi. Blev glad eftersom jag var rädd att det skulle se jättefake ut med så långt löshår, men icke! Happy gurl ~

Gjorde en vlog förut som kom upp på min nya VLOG-channel.
Länkar den i ett annat inlägg.


Kramisar! ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0