Dreadsinflätande, tankar & annat

Idag så kom Pontus (bästa "storebror") hit och så flätade jag in hans dreads han beställt och fått hem idag.
Jag tkr det blev skitsnyggt! Brukar inte tycka att tvinnade är så snygga. Men blev verkligen snyggt på honom! Och det var första gången jag flätade in och det blev HEEEEEEEELT okej! asnöjd!

Och ja, jag vet inte. Jag tänker mycket.
Jag tänker så mycket på så mycket att jag inte vet vad till slut.
Men imorgon, torsdag. Då har jag vart självskadefri i 2 månader, som jag nämnt innan.
Det är väldigt stort för mig. Väldigt.

Nu ska jag gå ner med min brieost till kylen och kanske fixa lite te eller något, sen cigg & sängen tror jag.

Godnatt.



Leende på bild till er, tycker faktiskt lite om mitt leende, ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0