Första skoldagen, förkylning och längtan efter något mer.

Igår var första skoldagen, är redan stressad över det. Jag behöver plugga hemifrån för att slippa känna stressen på samma sätt. Ska prata med SYON / studievägledare imorrn kanske, eller på torsdag. Imorrn är det bara en intervju på typ 15 minuter så det blir chill, ledig resten av dagen sen. Men är så sjukt jävla stressad över allt. Känner på mig att jag kommer börja må dåligt igen. Riktigt åt helvete dåligt p.g.a stress och allt. Jag vet ingenting. Jag orkar inte.

Nu har jag gått & blivit förkyld också, suger ganska mycket faktiskt. Ledig idag men blir sängliggandes. Dricker kaffe & sådär.

Såhär när man ligger och är sjuk så saknar man någon att ligga & kramas med extra mycket.
Jag letar inte efter pojkar / flickor längre. Ser ingen anledning när det är så många som är på mig. Och dessutom så hittar man bara folk som bor för långt bort. Så nej, han / hon får komma till mig. Jag tänker inte leta mer.

Inte leta, bara längta.

Hoppas ni får det bra idag, puss & kram, skummbanan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0