Intervju i skolan, fin dag med vänner.

Så, idag var jag på intervju i skolan för vad som skall komma. Det blir att jag pluggar upp 4 ämnen.

* Historia
* Samhällskunskap
* Slöjd
* Geografi

Hade fucking 8 betyg klara, visste jag inte om! Haha. Så känner mig någotlunda stolt!

Sedan efter skolan så gick jag ner på stan, träffa min Rastaman, Nanna och tillslut så kom Rasmus, min emoman.
Sedan hängde vi med massa fint folk i "hålet".
Ehm, ja. Vad mer finns att tillägga? Träffade på en man vid namn "Andreas" vid en gräsplätt idag och han sa att bara jag ville ha hjälp eller någon att prata med så kunde jag ringa. En riktigt trevlig prick.
Vi pratade mycket om självskadebetéende osv. Och han berättade sin historia.

Hade en asmysig dag. Och idag är det bara 5 dagar tills jag blir gammal och gaggig. Hela 18!

Nu får ni ha det så bra, ska ner och göra te med bästa bror.

Puss & kram, skumbanan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0