Fin start på dagen.

Har tränat, ätit frukost och nu spelar jag lite gitarr och sjunger. Det är massa soligt ute och gud vilken energi jag får. Det var uppe i 12 grader i solen förut, nu är det dock nere på fem. men guuudars var underbart det är!




Ni kan se mina glasögon jag fick av min far igår där, ganska charmiga! haha.
Han tycker iaf att jag passar i dom, så visst. Ni kanske får bild senare på hur det ser ut med dom på ;)

Och sen den underbara solen, och kolla, det börjar torka på gatorna! wonderful <3


Jag har ju planer på att börja skatea och ja, då behövs det torra vägar, så detta kan nog bli bra!

Vi får se hur resten av dagen blir, men den har börjat bra och det verkar inte ändras ännu. Ha det fint i solen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0