Gaddad, for life.





Var och tatuerade mig på Blue Lotus i Onsdags, SCORE!
Nu har man dom där skönheterna ni kan se i videon på låren. Jättenöjd, verkligen!
Båda gjorda av Anton Sjöberg på Blue Lotus, rekommenderas!

På vägen till tatueraren så var jag så sjukt kissnödig så mamma svängde in i skogen precis innan eskilstuna vid en bilskrot. Så jag satte mig där och kissade i skogen, som en chef! Men ja, på vägen tillbaks till bilen sprang jag igenom den djupa snön, och kände att jag tappade något. Stannade, kollade, men såg ingenting så jag fortsatte till bilen med tanken "Det var nog bara en inbillning". Icke sa nicke, när mamma och jag letade en pizzeria efter tatueringarna så letade jag efter min mobil så hittade jag inte den. Ringde och det kom signaler, men icke. Den varken hördes eller kändes någon vibration. Så kom jag och tänka på det som hände innan, och självklart hade jag tappat den i skogen.
På hemvägen stannade vi inte ens och letade, det var snökaos och vi ville helt enkelt hem.
Idag så var jag i skolan, spelade gitarr med fina Emilia vars blogg är "http://emiliijah.blogg.se/" och så lyssnade vi på lite härlig nostalgisk musik.

Efter skolan så var jag hemma ett tag, kollade runt, har showat upp mina tatueringar massor idag också. hihi, galet! Och smörjt, dom blir torra snabbt! Längtar tills jag kan gå runt med strumpbyxor igen, haha!

Senare så spärrar pappa min mobil och mitt nummer, och vi åker upp till elgiganten. Där hittade jag en Samsung GALAXY ACE som jag köpte på avbetalning och så fixade dom mitt nummer så nu har jag samma nummer fortfarande, som tur är. Så är nöjd, kommer bli 200 kronor fattigare varje månad, men har en finfin mobil som funkar väldigt bra.

Klockan är väldigt mycket så ska nog försöka ta och sova lite. Kram på er och sov gott!

// Emsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0