Men bara när du inte hör, vågar jag, säga så.

Jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor.
Jag kan inte ens stå när du inte ser på och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag. ~

Precis den låten ska jag få äran att sjunga på min morbror och hans tjej's bröllop.
Längtar verkligen, kommer bli häftigt att få uppträda i kyrkan.

______________________


Nu har jag iallafall kommit hem och sådär. Är supertrött. Inte okej att inte sova på mer än 24 timmar. Känns som jag skulle behöva sova precis så många timmar för att ta igen mig. Har vart jättejobbig i skolan idag, pratat konstant osv för att hålla mig vaken, haha!

Fick följa med finaste Emilia och lyssna på hennes inspelning av "Fly on the wings of love".
Hon gör den så himla bra, jag ryser verkligen varje gång jag hör henne sjunga, helt underbart! Ska försöka tigga åt mig inspelningen så jag kan lyssna hemma om hon nu inte lägger ut den på internetzzzzz.
Imorgon ska jag fota henne! Blir nog fint!

Nu ska jag ligga och ta det lugnt bara, ligger här under täcket och huttrar.

Puss sålänge ~




Bilden är ifrån Kråkberget i Nyköping.

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: ja visst är det! hittade läppstiftet på coop faktiskt, namnet är Red Velvet E910D :)

2012-02-27 @ 14:33:17
URL: http://sarazamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0