Asfin helg.

Denna helgen var så himla fin så det finns inte.
Jag åkte in till stan tidigt på lördags, träffade Norsken och chillade med honom ett tag och spelade gitarr tills Ludd kom in till stan vid halv fyra. Så gick vi ner och mötte honom på Kaffe Latte. (heter det så? :$)
Sedan gick vi tillbaks till stadshuset och chillade ett tag till.
Sedan gick vi vidare till ICA och spelade lite tills en gubbe kom och sa att det lät som oväsen osv och då blev jag lite ledsen i ögat så då gav jag upp för dagen. Vi pallrade oss ner till bussterminalen för att ta bussen som vi trodde gick 20:20 ... som inte kom. För det var lördag. haha! Bussen kom vid tio... Så jag och Ludd vi satt och gormade oss och sedan kom farmor och hämtade oss så satt vi och drack te hos henne ett tag innan bussen hem gick. Ganska trevligt!

Sedan när vi väl var hemma så satte vi igång mumintrollen och bänkade oss i soffan men flyttade oss till Mammas säng för att det var ganska obekvämt i soffan. Satte igång film och somnade efter ett tag.
Jag vaknade upp på söndagen SENT och var ganska död. Vi fortsatte kolla film och ta det lugnt, Ludd gjorde jättegod omelett som blev frukost. Sedan på kvällen åt vi mat ifrån Pizzeria Valencia i Vrena och det var heeelt okej!
Fortsatte kolla film och kramas lite. Drack te, hade det fint.
Sedan kom mamma och kent hem och vi fortsatte ligga och kolla film i mitt rum. Sedan blev det scrubs och det kollade vi under nästan hela tiden tills han åkte hem idag. Sen tränade jag.

Fy vad mysig helgen har vart, verkligen! Mår asbra atm! Börjat med p-piller igen också, på tal om ingenting. Tänkte att det kunde vart rätt skönt. Eh, ja, vad mer?

Ska försöka ta mig in till stan imorrn och sådär.
Peace 'n Love, bless Yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0