Dygnat.

Hej bloggen, nu har jag jobbat tre veckor och haft några veckors sommarlov.
Spelat en massa på stan och mest mått fint. Dessutom beställt dreads som jag väntar på med spänning!

Inspiratiooon!:




Inatt har jag dygnat för att kunna somna natten som kommer förhoppningsvis. Har suttit och pratat med Emelie Älskling i mer än 4 timmar. Myspys!

Nu ska jag chilla ett tag kaffe sen träna lite.
Idag får jag förhoppningsvis chilla med Ludd. Vore trevligt! : ]

Jag har dessutom bestämt mig att verkligen sluta skära mig.
Inga mer ärr, ingenting.
Dock bytt ut den dåliga vanan emot en annan och det är att börja röka.
Men ser hellre det än fler ärr på min kropp.

Hoppas dagen blir fin trots brist på sömn. Puss sålänge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0