Fin gårdag. <3

God morgon mina vänner. Idag är det lördag, ganska precis gått upp och tagit kaffe. Ligger med ett vaniljljus tänt och tlyssnar på SOJA. Livet är bra fint atm. Igår var jag med SötLudd och fick pussas, solade och mådde bra. Sen emot xem la jag all min uppmärksamhet på fina bror och så spelade vi ihop 138 kronor på en halvtimme typ. Aschill! Sen gick vi upp till ica och pratade och så kom Ludd och chilla innan hans buss gick. Sen var ragge och jag i stan från innan 20 till 22.10 då min buss gick. Vi pratade om våran tro och vi pratade med en jättetrevlig alkholist/uteliggare. Jag säger bara "Don't judge a man before you know his story". Nu ska jag dricka upp kaffet och sen träna :) Jah bless you all. Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0