Freeeeedaaaaaaaag!

God morgon, mina vänner!
Idag vaknade jag lite innan nio, ska snart ta och träna men tog en morgonkaffe innan. Gött!
Ska in till stan senare och träffa Norsken, Ragge (Bror) och Ludd. Trevlans!

Igår hängde jag med Ragge och Norsken först men sen var Ragge tvungen att följa med pappa hem igen så då fick det bli jag och Norsk. Det var trevligt, som alltid! Senare när vi väntade på bussen hem så fick jag träffa Robin också, riktigt kul att se honom efter så lång tid. Typ inte träffat honom på 1,5-2 år!
Så utbrast ett hest och asglatt "HEEEJ!" och så fick jag en kram. c:

Trivs med att träffa folk faktiskt, det är roligt och jag får något att göra.
Börjat förstå att dom inte är särskilt farliga och det är inte många som vill mig illa längre. Så det känns fint!

Plus att jag har inte skurit mig sedan midsommar. *stolt*
Ska köpa mig "Bio Oil" att smörja in ärren med så dom läker bättre och blir ljusare snabbare. Men det får bli när jag får pengar.
Och på tal om pengar så har jag hittat en tjej som ska fläta in mina dreads på tisdag efter fyra! Så hoppas det blir så :-)

Nu ska jag ta tag i mitt liv och träna!

Puss och hej, leverpastej!


Ni får en gammal bild när jag var ofixad i håret och hade fulkläder! hihu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0