Jah is listening now.

Goddag bloggen.
Sitter och dricker kaffe, vaknade sent idag. Men tänkte ändå inte göra något speciellt idag.
Igår åkte jag in till stan så jag var inne vid tre, sen vid halv fyra kom Ludwigs buss. Då fick jag pussas lite, blev lika glad som vanligt haha! Så mysigt.
Ehm, ja. Sen när Ludd åkte bussen till sin bror gick jag och bror och chillade på stan, gick upp till stadshuset och bara chillspelade lite. Sen gick vi runt och pratade, om både djupa och lätta grejor. Älskar min bror, han betyder otroligt mycket. Och jag är förevigt tacksam att han gav mig den tron jag har nu. För när jag tog bussen hem i fredags natt så gick ett par människor (läs utlänningar) ut ur bussen och kallade mig bl.a rakad pung och typ, crazy bitch osv ":-)" Men jag log bara åt det och tänkte "Jah is listening now, och dom där kommer inte komma till Zion" så kändes det redan bättre. Jag kommer inte behöva träffa dom där. För det där är att trycka ner någon och det gillar inte Jah.

Love is my religion.
Nu ska jag dricka upp kaffet, rycka upp mig och träna!
Puss sålänge. ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0