I dont wanna wait ~

God morgon bloggen, idag så känner jag mig krasslig, tyvärr. Vi ska åka med skolan och kolla på inspelning till time-out, tv-inspelning ni vet? Och jag orkar inte följa med. Plus att jag inte vill riskera att bli RIKTIGT sjuk. Bättre att jag stannar hemma och tillfrisknar imo, eller? Ja, det känns så.

Det är roligt hur så många har börjat skriva att jag ser bra ut sedan jag skaffade min sajdkatt, :ppPPpppP Nej men det är faktiskt sant, många fler som skriver nu osv! Kan komma massa random kommentarer av sött folk på msn som bah "WAAH du är så snygg!! <3" eller typ, "Fina vackra Sam. <3" Osv. haha, känns lite skumt om jag ska vara ärlig. Men visst, jag vantrivs inte!

Ligger för tillfället och lyssnar på S.O.J.A (Soldiers of jah army). Riktigt nice musik gör dom! Lyssna bah!







Nu ska jag ta tag i mitt liv, puss sålänge ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0