Mat, mat och mera mat.

Det är vad som pågår i mitt huvud, vad ska jag äta, när ska jag äta, hur mycket ska jag äta, blir jag mätt, är det för mycket?!

Haha, jag har inte småätit på iaf 4-5 dagar nu. Har vart duktig på att gå runt och småäta. Och bröd har jag inte ätit denna veckan heller, inte GI-bröd iaf. Åt LCHF-bröd men det är väääldigt låg på kolhydrater så det spelar ingen roll. Druckit kopiösa mängder vatten. Idag gick träningen ganska jobbigt, men om jag äter mer idag kommer träningen inte vara lika jobbig imorrn. Försöker hitta ett bra intag som jag kan träna på utan att bli helt slut efter bara en liten stund.

Men jag får testa mig fram, ska ta lite kaffe nu. Ciao! ~



Bildkälla: www.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0