Gårdagen och vad som väntar.

Igår gick jag upp tio, som idag.
Tränade, duschade, fixade mig. Ja, sånt. Sedan så kom mamma och hämtade mig och så firade jag födelsedag hemma hos henne med min lilla morfar och fick lite pengar. Här är lite bilder!







Jag åt en brie-bit för att jag inte äter onyttigt. Sedan åkte jag in till stan och var där ungefär 18.15 och då träffade jag min "man" och var med honom ett tag. Köpte lite kaffe på donken osv. NU HAR JAG EN GRATIS KAFFE IGEN! Gissa vem som ska köpa en STOR Kaffe Latte?! hihi.
Sen kom storebror pontus och hängde med oss och det var typ helt underbart hela kvällen. Sen åkte Rasmus (min man) hem och jag fick skjuts hem av Pontus.


Nu ska jag ta med mitt morgonkaffe ut och ta en cigg.
Puss & Kram, skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0