Jobbat med det bästa jag vet.

Ikväll vad jag trubadur hos en kille jag träffat på stan, var helt underbart att få jobba med det jag älskar mest av allt i världen. Kanske kommer kunna få mer småjobb med att vara trubadur, hihu. Asnöjd. Och fick dessutom 700 kronor för 2 timmar och då kunde jag ta paus och röka emellanåt. Hade med min bästa man och kvällen var asfin.

Innan på dagen så var jag i plugget och det var en förövrigt fin dag det med.
Det har regnat som faaaaaaaaasen idag. Lite synd, men efter skolan gick jag och Josephine och åt lunch eftersom vi slutade efter lunchen så vi åt på Sandy's! Meeeeen... fick ASMKT majs i min sallad och äter inte det. Så fick plocka bort det och när all majs var borta så fanns typ HÄLFTEN av salladen kvar. Jävla skit. Men gott var det! Kycklingsallad <3

Sen satt jag på stan och spelade, var riktigt mysigt, fick ihop lite pengar till cigg och så träffade jag massa fina människor. Bl.a en tjej som tyckte mitt hår var asfint. Gjorde dagen ännu finare.

Åh, asnöjd med allt.
Livet är bra fint atm.
VÄLDIGT fint.


Nu ska jag ringa min man lite & ta min kvällscigg, sen blir det sängen. Trött och sliten chey.


Puss & kram, skumbanan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0