Sjukling.



Har på mig pappas stora byxor och ett linne.
Wäh, vill inte vara sjuk något mer. Orkar inte.
Men iaf, gårdagen var fin, men frös som ett as, kan vara därför jag hade feber imorse..
Var i skolan, efter skolan var jag och Linus lite gatumusikanter. Efter det gick vi till 4sound och kollade lite gitarrer men alla är superdyra ju.. Sen så gick vi till ICA med Raggamuffin', Rasmus & Jennifer.
Köpte brieost (standard!) och lite annat gojs.

Senare på kvällen missade jag bussen så satt och pratade med Lillspike i typ en timme! Var massa trevligt faktiskt. Kom hem, tränade, åt, pratade med Linus i tlf och sådär. Och nu ligger jag här.
Mår inte bra i magen, fryser om vartannat och så. Men det löser sig nog.

Gjorde en låt härom dagen som jag tänkte att jag skulle göra klart så jag vet hur jag vill ha den och sjunga den.
Vi får se vad som händer sen.

Puss & Kram, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0